Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/31895
Назва: Нейромаркетинг як інноваційний тренд в розвитку маркетингу
Автори: Зінько, Катерина
Дата публікації: 2018
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
Бібліографічний опис: Зінько, Катерина Нейромаркетинг як інноваційний тренд в розвитку маркетингу [Текст] / Катерина Зінько // Актуальні проблеми вітчизняної економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі: мат. доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. студ. та молодих вчен.[м. Тернопіль, 15 лист. 2018 р.] / редкол. : О. Ф. Овсянюк-Бердадіна, Ю. А. Богач, Г. А. Заячковська [та ін.] ;відп. за вип. В. М. Островерхов. - Тернопіль : ТНЕУ, 2018. - С. 320-322.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/31895
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВІТЧИЗНЯНОЇ ЕКОНОМІКИ, ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
320.PDF44.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.