Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30925
Назва: Measuring Return on Investment in Public Relations with the Help of Social Media
Автори: Адамів (Шумська), Світлана Євгенівна
Дата публікації: 2013
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
Бібліографічний опис: Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід // Тези доповідей VI Міжнародної наукової конференції молодих учених і студентів. – Тернопіль: ТНЕУ, 2013. – С .326–327
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30925
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEZY 2013.docxMeasuring Return on Investment in Public Relations with the Help of Social Media20.81 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.