Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30660
Назва: Структурні компоненти, критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх маркетологів
Автори: Адамів, Світлана Євгенівна
Ключові слова: майбутні маркетологи, професійна компетентність, структура професійної компетентності, компоненти, критерії, показники, рівні.
future marketers, professional competence, professional competence structure, components, criteria, indicators, level.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Херсон : ХДУ, 2016
Бібліографічний опис: Адамів С. Є. Структурні компоненти, критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх маркетологів / С. Є. Адамів // Педагогічні науки : зб. наук. праць. – Херсон : ХДУ, 2016. – Вип. LXXI, т. 1. – С. 83–87.
Короткий огляд (реферат): У статті порушено проблему уточнення структурних компонентів, критеріїв, показників та рівнів сформованості професійної компетентності майбутніх маркетологів. Здійснено спробу охарактеризувати у структурі професійної компетентності майбутніх маркетологів мотиваційний, гностичний, конативний та особистісний компоненти. На основі виокремлених в межах дослідження критеріїв умовно визначені чотири рівні сформованості професійної компетентності майбутніх маркетологів (творчий, функціональний, відтворювальний, інтуїтивний) і конкретизовано основні показники їх сформованості.
Опис: The article deals with the problem of specification of structural components, criteria, indicators and levels of professional competence of future marketers. Motivational, gnostic, conative and personal components are characterized being the structure of future marketers’ professional competence. Based on the criteria identified in the study four levels of professional competence (creative, functional, reproductive, intuitive) are conventionally defined. The main indicators of their development are specified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30660
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Адамів_Стаття.docxСтруктурні компоненти, критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх маркетологів46.13 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.