Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30634
Назва: | Стан розробленості проблеми формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій у психолого-педагогічній літературі |
Автори: | Адамів, Світлана Євгенівна |
Ключові слова: | маркетологи, формування професійної компетентності, інтерактивні технології. |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. праць. Сер. : Педагогіка та психологія. |
Серія/номер: | Педагогіка та психологія;Випуск №748 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проведено огляд стану розробленості проблеми формування професійної компетентності майбутніх маркетологів у психолого-педагогічній літературі. Узагальнено, що основними поняттями, які використовують дослідники, вивчаючи різні аспекти цієї проблеми, є компетентність, компетенція, компетентнісний підхід, професійна компетентність. Визначено різні наукові підходи, які використовуються дослідниками у процесі формування професійної компетентності фахівців економічної галузі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30634 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Адамів, Чернівці - 3.08.docx | Стан розробленості проблеми формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій у психолого-педагогічній літературі | 45.82 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.