Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30634
Назва: Стан розробленості проблеми формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій у психолого-педагогічній літературі
Автори: Адамів, Світлана Євгенівна
Ключові слова: маркетологи, формування професійної компетентності, інтерактивні технології.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. праць. Сер. : Педагогіка та психологія.
Серія/номер: Педагогіка та психологія;Випуск №748
Короткий огляд (реферат): У статті проведено огляд стану розробленості проблеми формування професійної компетентності майбутніх маркетологів у психолого-педагогічній літературі. Узагальнено, що основними поняттями, які використовують дослідники, вивчаючи різні аспекти цієї проблеми, є компетентність, компетенція, компетентнісний підхід, професійна компетентність. Визначено різні наукові підходи, які використовуються дослідниками у процесі формування професійної компетентності фахівців економічної галузі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30634
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Адамів, Чернівці - 3.08.docxСтан розробленості проблеми формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій у психолого-педагогічній літературі45.82 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.