Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30452
Назва: Дослідження психологічних особливостей розвитку рефлексивності освітньої діяльності
Автори: Бугерко, Ярослава
Ключові слова: модульно-розвивальна система навчання А.В.Фурмана
рефлексивні процеси
інтелектуальна, особистісна, смислова рефлексії
рефлексивна активність
рівні та риси рефлексивності
рефлексивно-регулятивні показники
Дата публікації: 2008
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Бугерко, Я. Дослідження психологічних особливостей розвитку рефлексивності освітньої діяльності [Текст] / Ярослава Бугерко // Психологія і суспільство. – 2008. – № 3. – С. 67-92.
Короткий огляд (реферат): Відповідно до поставлених завдань і концептуальної основи дослідження здійснити емпіричне вивчення рефлексивних процесів учнів контрольних та експериментальних шкіл та обґрунтувати відмінності у розвитку їхньої інтелектуальної, особистісної та смислової рефлексивності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30452
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2008, № 3 (33)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бугерко.pdf877.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.