Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30309
Назва: Психологічне осмислення етапів технічної та художньої творчості
Автори: Доценко, Людмила
Дата публікації: 2007
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Доценко, Л. Психологічне осмислення етапів технічної та художньої творчості [Текст] / Людмила Доценко // Психологія і суспільство. – 2007. – № 4. – С. 118-122.
Короткий огляд (реферат): Аналізуються етапи творчого процесу; проводиться зіставлення етапів технічної та художньої творчості; доводиться, що творча діяльність характеризується більшою чіткістю та послідовністю творчого перебігу; натомість, творчість художня вирізняється невизначеністю. Творчість прагнули зрозуміти багато визначних мислителів. Творчість, за точним висловленням М.О.Бердяєва, є народження неіснуючого. Але, як наголошується постмодерною культурою, в людини залишається все менше можливостей створити щось справді нове. Бо, з одного боку, зростає “бібліотека” культури, а з другого - дедалі обмежується право на помилку, без якої неможливі експеримент і творчість. Культура все більше починає розуміти творчість у суто психологічному сенсі - суб’єктивного відкриття (В.М. Дружи-нін, Р. Мей, Л.В. Сохань, В.О. Тихонович, С. Криппнер, Дж. Доллард, О.М. Лук, В.О. Моляко). Коли людина, а дитина і поготів, розв’язує проблемну ситуацію, робить суб’єктивне відкриття (хай навіть відтворюючи вже відомі культурі взірці), для неї персонально - це зростання інтелектуальне й особистісне.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30309
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2007, № 4 (30)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Доценко.pdf292.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.