Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30210
Назва: Сенсорний маркетинг як інноваційний інструмент маркетингової політики підприємства
Автори: Марчишин, Назар Ярославович
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Марчинин Н. Я. Сенсорний маркетинг як інноваційний інструмент маркетингової політики підприємства / Н. Я. Марчишин // Економічна безпека: детермінанти та механізми забезпечення: [Матеріали всеукраїнської науково-­практичної конференції, м. Тернопіль, Тернопільський національний економічний університет, 20­-21 квітня 2018 р.]. – Тернопіль: ТНЕУ, 2018 – С. 163-165
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30210
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марчишин.docx19.7 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.