Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30066
Назва: Особливості створення наукових соціально-психологічних проектів
Автори: Бригадир, Марія
Ключові слова: сфера освіти
модульно-розвивальна система A.B. Фурмана
інновація
наукове проектування
соціально-психологічний проект
соціальна інженерія
соціальна суб’єктність
рефлексивно-креативне проектування
метаонтологічні пласти
Дата публікації: 2007
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Бригадир, М. Особливості створення наукових соціально-психологічних проектів [Текст] / Марія Бригадир // Психологія і суспільство. – 2007. – № 2. – С. 5-15.
Короткий огляд (реферат): Це дослідження виконане в контексті реалізації фундаментального експерименту з модульно-розвивального навчання, автором якого є A.B. Фурман. Ним обґрунтовані теоретичні основи масштабних інновацій, розроблена методологія зреалізування новаційного потенціалу в наявний освітній орг-простір [32; 34—40]. Професор A.B. Фурман запропонував вітакультурну парадигму організації соціального довкілля [33; 41], що обстоює ідею наукового конструювання оточення на принципах розвитковості, кватерності, типо-логізації, метасистемності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30066
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2007, № 2 (28)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бригадир.pdf529.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.