Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30058
Назва: Рефлексивні процеси на нормативно-регуляційному періоді молульно-розвивального навчання
Автори: Бугерко, Ярослава
Ключові слова: інноваційна освітня діяльність
модульно-розвивальна система A.B. Фурмана
нормативно-регуляційний період
особистісна рефлексія
рефлексивний моніторинг
ретроспективна схематизація
суб’єктивне привласнення знань
ідентифікація
механізми самомобілізації та самоорганізації
Дата публікації: 2006
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Бугерко, Я. Рефлексивні процеси на нормативно-регуляційному періоді молульно-розвивального навчання [Текст] / Ярослава Бугерко // Психологія і суспільство. – 2007. – № 1. – С. 128-135.
Короткий огляд (реферат): Розкрити особливості рефлексивної діяльності учнів на нормативно-регуляційному періоді інноваційного освітнього метапроцесу, обґрунтувати механізм нормування знань та виявити його вплив на створення передумов для саморозвитку їх особистості та осмислення себе як цілісності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30058
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2007, № 1 (27)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бугерко.pdf464.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.