Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27687
Назва: Entry of Ukrainian Companies to the International Services Market: Opportunities and Prospects
Автори: Melnyk, Yuliya
Ключові слова: International services market
determinants of competitive advantages
clusterization strategy
outsourcing strategy
transnationalization strategy
Дата публікації: 2007
Видавництво: TNEU
Бібліографічний опис: Melnyk, Y. Entry of Ukrainian Companies to the International Services Market: Opportunities and Prospects [Text] / Yuliya Melnyk // Journal of european economy. - 2007. - Vol. 6, № 4. - P. 434-454.
Короткий огляд (реферат): The article raises the problem of Ukrainian companies’ entry onto the in- ternational market of services. The author describes the determinants of com- petitive advantages of national companies on the international services market and assesses the opportunities and prospects for implementing the strategies of clusterization, outsourcing and transnationalization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27687
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 6 (№4) Грудень 2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Melnyk.PDF228.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.