Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27665
Назва: Нова парадигма забезпечення прав та інтересів споживачів на ринку страхових послуг
Інші назви: The new paradigm of the rights and interests of consumers in the insurance market
Автори: Клапків, Юрій Михайлович
Klapkiv, Yurij
Ключові слова: Інтереси споживачів
ринок страхових послуг,
парадигма страхового нагляду
раціональний вибір
consumer Interests
insurance market
insurance supervision paradigm
rational choice
Дата публікації: 2016
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Клапків, Ю. М. Нова парадигма забезпечення прав та інтересів споживачів на ринку страхових послуг [Текст] / Юрій Михайлович Клапків // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. – 2016. – № 25. – С. 40-47.
Короткий огляд (реферат): Проведене дослідження охоплює дві основні парадигми нагляду та регулювання ринку страхових послуг. Виокремлено зміни сприйняття регулювання, в процесі зазначено зменшення ролі розумного вибору споживача як основного регулятора на ринку страхових послуг, обумовленого недостатньою фінансовою грамотністю та психологічними чинниками вибору. Здійснено порівняння парадигм нагляду їх складових, відношення до клієнта, інституцій та страхових посередників. Проаналізовано специфіку вибору клієнтом раціонального страхового продукту в сучасних забезпечених регулятором умовах. The study covers two main paradigms of supervision and regulation of the insurance market. The purpose of this article is to conduct samples of synthetic analysis and assessment in a range of new paradigms of protecting the rights and interests of consumers in the insurance market. Taking into account the main features of the financial system and adverse effects for market participants. Thesis there is determined a change of perception management. In the process described reduce the role of rational consumer choice as the main regulator of the insurance market. Is caused by insufficient financial literacy and psychological factors of choice. Carried out a comparison of the paradigms of supervision, their components, relationship to client institutions and insurance intermediaries. Analyzed selection the specifics of a rational choice by the client of an insurance product modern provided control conditions. Motivated by the need to abandon acting for a long time the vision of a simplified image of the consumer. Which through a rational and deliberate choice insurance services, is implementing the impact on financial intermediaries and effectively regulate the insurance market. It is found that in the new paradigm of ensuring the rights and interests of consumers in the insurance market. There was a departure from neo-liberal concepts, where the consumer is left alone with the insurance companies and intermediaries. To support a model in which consumers provide public institution that follows the alignment of forces in the market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27665
ISSN: 1818-2682
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 25

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Клапків.pdf535.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.