Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27631
Назва: Стратегія управління конкурентоспроможністю продукту
Інші назви: Strategy of competitiveness product managemen
Автори: Табаков, Денис Дмитрович
Ключові слова: управління конкурентоспроможністю продукту
конкурентоспроможність продукції
ринок молокопродуктів
Дата публікації: 2018
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Табаков, Д. Д. Стратегія управління конкурентоспроможністю продукту : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 076 – підприємництво, торгівля та біржова діяльність магістер. програма – підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Денис Дмитрович Табаков ; наук. керівник к.е.н., доцент О. П. Вашків. – Тернопіль, 2018. – 111 с.
Короткий огляд (реферат): Здійснено обґрунтування теоретичних аспектів щодо сутності конкурентоспроможності продукції та вироблення стратегії управління конкурентоспроможністю продукту для ПрАТ «Тернопільський молокозавод» в умовах ринкового середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27631
Розташовується у зібраннях:2017-2018 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tabakov_D_D_PTBDm-21.pdf1.18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.