Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27624
Назва: Лізинг як сучасна форма збуту продукції
Інші назви: Modern form of products marketing
Автори: Бігус, Олександр Ігорович
Ключові слова: лізинг
форми лізингу
типи лізингу
показники діяльності підприємства
лізингові відносини
Дата публікації: 2018
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Бігус, О. І. Лізинг як сучасна форма збуту продукції : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 076 – підприємництво, торгівля та біржова діяльність магістер. програма – підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Олександр Ігорович Бігус ; наук. керівник д.е.н., доцент О. М. Собко. – Тернопіль, 2018. – 105 с.
Короткий огляд (реферат): Здійснена систематизація видів лізингу, виявлено їх специфічні особливості, а на основі показників діяльності досліджуваного підприємства та його об’єктів лізингу – обґрунтовано пропозиції щодо удосконалення лізингу як форми збуту продукції в сучасних вітчизняних ринкових умовах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27624
Розташовується у зібраннях:2017-2018 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bihus_O_І_РТBDm-21.pdf889.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.