Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27479
Назва: Особливості планування стратегії в зовнішньоекономічній діяльності підприємств
Автори: Слабоспицька, Оксана
Дата публікації: 2010
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Слабоспицька, О. Особливості планування стратегії в зовнішньоекономічній діяльності підприємств [Текст] / Оксана Слабоспицька // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. – 2010. – № 13. – С. 109-114.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні етапи формування зовнішньоекономічної стратегії підприємства з урахуванням способу виходу підприємства на зовнішні ринки в залежності від інтернаціоналізації його бізнесу. The basic stages of forming of external economic strategy of enterprise are considered taking into account the method of output of enterprise to the oversea markets depending on internationalization of business.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27479
ISSN: 1818-2682
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 13

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Слабоспицька.pdf517.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.