Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27451
Назва: Контролювання якості послуг підприємствами туристсько-рекреаційного комплексу
Автори: Білецька, Ірина
Дата публікації: 2010
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Білецька, І. Контролювання якості послуг підприємствами туристсько-рекреаційного комплексу [Текст] / Ірина Білецька // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. – 2010. – № 13. – С. 11-14.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні методи оцінки якості надання послуг підприємствами туристсько-рекреаційного комплексу, виокремлено процес контролю якості обслуговування туристів. The basic methods of estimation of quality of grant of services by the enterprises of tourist complex are considered, the process of control of quality of maintenance of tourists is selected.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27451
ISSN: 1818-2682
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 13

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білецька.pdf150.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.