Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27434
Назва: Особливості функціонування вітчизняного ринку продукції квітникарства
Автори: Соломаха, Ірина
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Соломаха, І. Особливості функціонування вітчизняного ринку продукції квітникарства [Текст] / Ірина Соломаха // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. – 2012. – №. 17. – С. 124-131.
Короткий огляд (реферат): Уточнено поняття «квітникарство», визначено його місце в системі АПК та значення для життєдіяльності людини. Досліджено особливості функціонування вітчизняного ринку продукції квітникарства. Проаналізовані основні учасники ринку та їхній взаємозв’язок. Подано характеристику різноманітних видів додаткових послуг на ринку флористично!' продукції. The concept of «Floriculture» has been clarified, its place in the system of APK and the value for human life has been determined. The features of the functioning of the domestic market of flower production have been investigated, the main market participants and their relationships have been analyzed. The characteristic of various types of additional services on the market of floristic products has been granted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27434
ISSN: 1818-2682
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 17

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Соломаха.pdf203.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.