Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27166
Назва: Основні проблеми професійної етики керівника в готельному бізнесі
Автори: Білинська, Уляна
Дата публікації: 2013
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Білинська, У. Основні проблеми професійної етики керівника в готельному бізнесі [Текст] / Уляна Білинська // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. - 2013. - № 20. - С. 111-114.
Короткий огляд (реферат): Досліджено проблеми професійної поведінки у сфері готельного бізнесу. Розглянуто поняття професійної етики. Проаналізовано питання якості надання послуг, досягнення високого рівня обслуговування та етичності працівників сфери гостинності. Запропоновано деякі ключові аспекти управління готельним бізнесом, зокрема для керівників закладу. The article deals with the professional behaviors in the hotel industry. It is considered that the concept of professional ethics. It is analyzed the question of quality of service, achieving a high level of service and ethics of hospitality workers. As a result of the research, a few key aspects of the management in the hotel business, particularly for institutional leaders.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27166
ISSN: 1818-2682
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 20

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білинська.pdf144.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.