Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27150
Назва: Маркетингова інноваційна діяльність як необхідна складова посилення конкурентних позицій вітчизняних комерційних банків
Автори: Балянт, Ганна
Жигадло, Іванна
Дата публікації: 2013
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Балянт, Г. Маркетингова інноваційна діяльність як необхідна складова посилення конкурентних позицій вітчизняних комерційних банків [Текст] / Ганна Балянт, Іванна Жигадло // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. - 2013. - № 20. - С. 47-52.
Короткий огляд (реферат): Досліджено суть маркетингової інноваційної діяльності банку; наведено основні інноваційні продукти, що пропонуються вітчизняними банками; проаналізовано конкурентні позиції останніх на ринку банківських послуг України. Виявлено залежність між впровадженням інновацій та зміцненням конкурентоспроможності банку. Окреслено напрями покращення маркетингової інноваційної діяльності банку. In the article researched the essence of the bank marketing innovation, investigated the main innovative products that Ukraine banks are offering, analyzed the competitive position of banks in the Ukraine banking market. Regularitied between innovation and strengthening competitiveness of the bank. Outlined areas to improve bank marketing innovation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27150
ISSN: 1818-2682
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 20

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Балянт.pdf212.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.