Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27144
Назва: Теоретичні імплікації маркетингових практик некомерційних підприємств та організацій
Автори: Борисова, Тетяна
Дата публікації: 2013
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Борисова, Т. Теоретичні імплікації маркетингових практик некомерційних підприємств та організацій [Текст] / Тетяна Борисова // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. - 2013. - № 20. - С. 11-15.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано необхідність визначення теоретичних та соціально-історичних підвалин становлення маркетингу некомерційних підприємств та організацій. Виділені історичні етапи становлення некомерційного маркетингу. Розглянуто соціальні, ринкові та організаційні причини виникнення некомерційного маркетингу. Виявлено основні проблеми маркетизаціінекомерційного сектору в Україні. The actuality of research of theoretical and social-historical fundamentals of the noncommercial marketing is grounded in the article. The historical stages of the noncommercial marketing evolution are offered here. Social, market, organizational reasons of origin of the noncommercial marketing are considered here. The basic problems of marketization of Ukrainian noncommercial sector are considered in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27144
ISSN: 1818-2682
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 20

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисова.pdf155.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.