Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27130
Назва: Нова парадигма маркетингу у сфері банківського бізнесу
Автори: Ткачук, Василь
Ткачук, Наталія
Дата публікації: 2009
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Ткачук, В. Нова парадигма маркетингу у сфері банківського бізнесу [Текст] / Василь Ткачук, Наталія Ткачук // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. – 2009. – № 12. – С. 172-174.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано зміст поняття «парадигма», визначено основні типи парадигм банківського маркетингу у процесі його еволюції, обґрунтовано необхідність переходу до кпієнто-орієнтованого маркетингу як сучасної парадигми маркетингу у банківській сфері.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27130
ISSN: 1818-2682
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 12

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткачук В..pdf150.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.