Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27064
Назва: Економічна доцільність глобалізації бренду в сучасному бізнес-середовищі
Автори: Поліщук, Тетяна
Дата публікації: 2008
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Поліщук, Т. Економічна доцільність глобалізації бренду в сучасному бізнес-середовищі [Текст] / Тетяна Поліщук // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. – 2008. – Вип. 10. – С. 82-85.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто чинники та критерії застосування стратегій адаптації чи глобалізації брендів у сучасних умовах міжнародного бізнес-середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27064
ISSN: 1818-2682
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 10

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Поліщук.pdf157.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.