Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26864
Назва: Нові тренди формування витрат на маркетингові комунікації в контексті формування нового світового фінансового порядку
Автори: Легкий, Олег Андрійович
Ключові слова: Маркетингові комунікації
Marketing communications
Маркетинговий бюджет
Marketing budget
Дата публікації: 12-лис-2015
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Легкий О. А. Нові тренди формування витрат на маркетингові комунікації в контексті формування нового світового фінансового порядку // Фінансово-банківські та адміністративні послуги: проблеми управління та перспективи розвитку: збірник тез доповідей Міжн. наук.-практ. конф. (Тернопіль, 12-13 листопада 2015 р.) Тернопіль: ТНЕУ, 2015. С. 276-277.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26864
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Budg.pdf345.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.