Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26857
Назва: Product Placement as the modern powerful marketing tool: law and efficiency aspects
Автори: Легкий, Олег Андрійович
Ключові слова: Продакт Плейсмент
Product Placement
прихована реклама
hidden advertising
маркетингові комунікації
marketing communications
Дата публікації: 25-кві-2013
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: O. Lehkyy. Product Placement as the modern powerful marketing tool: law and efficiency aspects // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід: тези доповідей VI Міжн. наук. конф. молодих учених і студентів (Тернопіль, 25-26 квітня 2013 р.). Тернопіль: ТНЕУ, 2013. С. 160-161
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26857
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези PP.pdf216.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.