Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26754
Назва: Управління відносинами з постачальниками на основі концепції маркетингу взаємодії
Інші назви: The management by the relationship with suppliers on the basis of conception of marketing interaction
Автори: Балабаниць, Анжеліка
Balabanyts, Angelika
Дата публікації: 2008
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Балабаниць, А. Управління відносинами з постачальниками на основі концепції маркетингу взаємодії [Текст] / Анжеліка Балабаниць // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2008. - Вип. 1. - С. 87-92.
Короткий огляд (реферат): Розкрито механізм управління взаємовідносинами із постачальниками на основі концепції маркетингу взаємодії, обґрунтовано необхідність формування портфелю взаємовідносин на основі оцінки конкурентної сили та маркетингової компетенції взаємодії постачальника.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26754
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2008 Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Балабаниць А..pdf346.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.