Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26414
Назва: Впровадження комплексної системи стратегічного маркетингового управління на промислових підприємствах кондитерської галузі
Автори: Яневич, М.
Ключові слова: маркетингове управління
маркетингова служба
комплексна система стратегічного маркетингового управління
інформаційна маркетингова система
мarketing management
marketing service
complex system of strategic marketing management
informative marketing system
Дата публікації: 2011
Видавництво: Економічна думка
Бібліографічний опис: Яневич, М. Впровадження комплексної системи стратегічного маркетингового управління на промислових підприємствах кондитерської галузі [Текст] / М. Яневич // Українська наука : минуле, сучасне, майбутнє : щорічник. – Тернопіль : Економічна думка, 2011. – Вип. 16. – С. 312-321.
Короткий огляд (реферат): Здійснено діагностику процесів організації маркетингової діяльності групою реґіональних виробників кондитерської продукції. Розглянуто проблеми формування ефективного механізму стратегічного маркетингового управління й запропоновано організацію комплексної системи маркетингу. In the article diagnostics of processes of organization of marketing activity is carried out by the group of regional producers of pastry products; the problems of forming of effective mechanism of strategic marketing management are considered and organization is offered complex system of marketing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26414
Розташовується у зібраннях:Українська наука: минуле, сучасне, майбутнє Випуск 16 2011 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яневич М..pdf200.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.