Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25802
Назва: Лінгвістична репрезентація гендерних стереотипів у словесних рекламних знаках
Автори: Лиса, Наталія Степанівна
Ключові слова: словесні рекламні знаки, гендер
advertising marks, gender
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопіль: ВПЦ ТНЕУ "Економічна думка"
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25802
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
монографія.pdf1.83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.