Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25643
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ КОМАНДНИМИ ЗМІНАМИ В ДИСТРИБЮЦІЙНІЙ КОМПАНІЇ
Автори: Овсянюк-Бердадіна, Олександра Федорівна
Ключові слова: команда
дистрибюційна компанія
об’єми обсягу продаж
мотивація командної роботи
Дата публікації: 2014
Видавництво: Економічний простір
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості командної роботи на прикладі діяльності типової дистрибуційної компанії. Досліджена специфіка формування та функціонування команд у дистрибуційній компанії через її організаційні та функціональні прояви, зокрема розглянута типова схема взаємовідносин між виробником продукції, дистрибуційною компанією та безпосередньо торгівельною командою. Значна увага приділена взаємозалежності виконання функціональних обов’язків членами команди та досліджено особливості використання типових інструментів мотивації та стимулювання результативності роботи членів торгових команд. За допомогою комперативного аналізу командної роботи в дистрибуційних компаніях визначено резерви для підвищення її власної та загально організаційної ефективності. Матеріали дослідження можуть бути корисні для формування алгоритму формування команд та командних змін в організаціях, що займаються дистрибуційною діяльністю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25643
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.