Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25272
Назва: Інформаційно-аналітичні системи маркетингу
Автори: Серединська, Віра Миколаївна
Ключові слова: маркетинг
інформація
система
інформаційно-аналітична система
Дата публікації: 20-гру-2017
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Серединська В.М. Інформаційно--аналітичні системи маркетингу/ В.М.Серединська //Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали VІІІ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 2017. – 180 c.- С.35-37
Короткий огляд (реферат): Розглянуто чинники формування інформаційно-аналітичних систем маркетингу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25272
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник тез.doc1.08 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.