Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25271
Назва: Развитие рефлексивности учащихся посредством созидания рефлексивно-сотворческой среды учебного заведения
Автори: Бугерко, Ярослава Миколаївна
Ключові слова: рефлексивність, навчальний процес, розвиваюча взаємодія, рефлексивно-спітворче середовище
Дата публікації: 2013
Видавництво: Szkola w dyskursie teorii i praktyki. Wybrane konteksty.– Slupsk – Poznan : Contact, 2013. – Р. 93–102.
Бібліографічний опис: Бугерко Я. Н. Развитие рефлексивности учащихся посредством созидания рефлексивно-сотворческой среды учебного заведения // Szkola w dyskursie teorii i praktyki. Wybrane konteksty.– Slupsk – Poznan : Contact, 2013. – Р. 93–102.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості рефлексивно-спітворчого середовища навчального закладу як один з чинників організації освітнього процесу, який розширює поле виявлення внутрішньої свободи і самореалізації особистості, піднімає рівень її внутрішньої культури і в той же час видозмінює спрямованість, зміст, способи і характер навчально-виховного процесу . Показано, що саме рефлексивна організація навчального процесу дозволяє максимально повно реалізувати позитивний потенціал вчителя і учня в розумовому, соціальному і духовному розвитку, внутрішньо мотивуючи їх спільну розвиваючу взаємодію, забезпечує головний гуманістичний принцип співтворчості - розвиток повноти (цілісності) і збільшення різноманітності (поліфонії) внутрішнього і зовнішнього життя кожного учасника освітніх взаємодій. Розкрито умови і показники рефлексивно-спітворчого середовища навчального закладу інноваційного типу, які забезпечують цілеспрямований розвиток рефлексивності учасників навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25271
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шк.в дискурсі (польща).pdf451.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.