Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25268
Назва: Ціннісні виміри духовної культури студентської молоді
Автори: Бугерко, Ярослава Миколаївна
Ключові слова: духовна культура, освітній процес, соціокультурний духовний простір ВНЗ, ціннісне самовизначення, духовно-творчий потенціал, духовний саморозвиток
Дата публікації: 2015
Видавництво: Проблеми сучасної психології : [Зб. наук. Праць К.-Подільського нац. ун-ту ім. І. Огієнка, Ін-ту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України] /за наук. ред. С.Д. Максименка, Л.А. Онуфрієвої. – Вип. 29. – Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2015. –С. 93–104.
Бібліографічний опис: Бугерко Я. М. Ціннісні виміри духовної культури студентської молоді // Проблеми сучасної психології : [Зб. наук. Праць К.-Подільського нац. ун-ту ім. І. Огієнка, Ін-ту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України] /за наук. ред. С.Д. Максименка, Л.А. Онуфрієвої. – Вип. 29. – Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2015. –С. 93–104.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто психологічні особливості ціннісного самовизначення студентів в освітньому просторі ВНЗ, показано університетську освіту як складну систему продукування особливого соціо-культурного і психодуховного середовища, яке сприяє зростанню духовно-творчого потенціалу студентів, реалізації їх конструктивної діяльнісної позиції щодо ціннісного формування власного буття, реалізації свого духовного призначення. Проаналізовано розвиток духовної культури студентів як процес поглиблення самопізнання, готовність і здатність молодої людини осягати і переосмислювати духовний досвід, реалізувати потребу в ціннісному самовизначенні. Розкрито духовний досвід як один з компонентів змісту освітнього процесу, специфічна своєрідність якого полягає в тому, що, на відміну від фахових знань, він не може задаватися за допомогою традиційних програмно-методичних засобів, а вимагає створення особливого соціо-культурного і психодуховного середовища, нових форм міжсуб’єктної взаємодії. Показано, що спільна освітня діяльність педагога і студентів, яка побудована як ціннісно-смисловий процес міжсуб’єктного спілкування, сприяє активному, творчому, свідомому ставленню молодої людини до дійсності та уможливлює її духовне зростання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25268
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пр-ми суч.пс-гії, 2015 (Цін.виміри дух.к-ри)1.pdf278.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.