Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/2523
Назва: Ефективність використання Інтернет при зборі маркетингової інформації
Автори: Зигрій, Ольга Володимирівна
Ключові слова: інформація
первинна
вторинна
Інтернет
маркетинг
досліження
Дата публікації: 2011
Видавництво: Економічний аналіз
Бібліографічний опис: Зигрій О. В. Ефективність використання Інтернет при зборі маркетингової інформації / О. В. Зигрій // Наукові записки : зб. наук. праць кафедри економічного аналізу. – Тернопіль : Економічна думка, 2011. - С. 158-161.
Серія/номер: Економічний аналіз;
Короткий огляд (реферат): Розглянуто суть та значення маркетингової інформації. Пропонується здійснювати маркетингове досліджувати для збору інформації з використанням Інтернету, як основного маркетингового каналу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/2523
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.