Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/2522
Назва: Організаційні основи розвитку аграрного маркетингу з використанням міжнародного досвіду
Автори: Зигрій, Ольга Володимирівна
Ключові слова: міжнародний ринок
аграрний маркетинг
ринковий механізм
маркетингове дослідження
якість
конкурентоспроможність
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Зигрій О. В. Організаційні основи розвитку аграрного маркетингу з використанням міжнародного досвіду / О.В. Зигрій // Журнал Європейської економіки. – Тернопіль, 2011. - № 2. – С. 196-203
Серія/номер: Журнал Європейської економіки;№ 2
Короткий огляд (реферат): Подано на розгляд організаційну систему аграрного маркетингу, що відображає потенційні можливості підприємства та вихід його на світові ринки. Маркетингові дослідження пропонуються як процес систематичного здійснення збору аналізу інформації про внутрішній і зовнішній стани, необхідної для прийняття стратегічних і тактичних управлінських рішень, пов'язаних із вибором ринку, визначенням обсягу продаж, прогнозуванням і плануванням ринкової діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/2522
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
організаційні основи розвитку аграрного маркетингу.pdf267.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.