Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/2494
Назва: Методика визначення рейтингу конкурентів з перевезення пасажирів
Інші назви: Method of competitors ranking for passenger transportation
Автори: Шаркаді, Маріанна Миколаївна
Sharkadi, Marianna Mykolayivna
Ключові слова: перевезення пасажирів
рейтинг перевізників-претендентів
шкала показників
якість обслуговування пасажирів
конкурс з перевезення пасажирів
passenger transportation
ranking of the carriers-applicants
scale of the parameters
quality of the passenger transport service
competition of the passenger carriers
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Шаркаді, М. М. Методика визначення рейтингу конкурентів з перевезення пасажирів [Текст] / Маріанна Миколаївна Шаркаді // Економічний аналіз : зб. наук. праць / Тернопільський національний економічний університет; редкол. : В. А. Дерій (голов. ред.) та ін. – Тернопіль : Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету “Економічна думка”, 2016. – Том 23. – № 2. – С. 199-205. – ISSN 1993-0259.
Короткий огляд (реферат): Вступ. Найголовнішими критеріями ефективної роботи пасажирського транспорту є безпека та комфорт пасажирів, а також зменшення часу, витраченого на поїздку. Таким чином, необхідно розглядати перевізників пасажирів через призму конкуренції та визначення їх рейтингової оцінки. Мета. Метою роботи є опис методики визначення оцінки якості автотранспортного обслуговування пасажирських перевезень в умовах конкурентної боротьби за допомогою багатокритеріального аналізу із використанням апарату теорії нечітких множин. Частина даних про перевізників вимірюється в якісних, а частина - у кількісних шкалах, тому для того, щоб ці дані були зіставними, необхідно зробити перехід від значень різнотипних оцінок критеріїв до їх нечітких оцінок, які вимірюються в одній кількісній шкалі. Метод (методологія). Визначення рейтингової оцінки якості автотранспортного обслуговування пасажирських перевезень із використанням апарату нечіткої математики. Результати. У результаті дослідження нами запропоновано методику вибору перевізника-претендента в умовах різнотипності даних із застосуванням теорії нечітких множин, яка містить 9 критеріїв і дозволяє визначити не тільки переможця конкурсу, а і проранжувати всіх претендентів-перевізників. У дослідженні використовується апарат теорії нечітких множин, що дозволяє формалізувати нечітко визначені параметри послуг пасажирського автотранспорту, підвищити ефективність автобусних перевезень у транспортній системі міста та зменшити суб’єктивність прийняття рішень при розв’язанні відповідних задач на основі аналізу показників обслуговування пасажирів. The most important criteria for efficient operation of passenger transport are the safety and comfort of passengers and the reduction of time spent on the trip. Therefore the carriers of passengers should be considered from the position of competition and their rating determination. The purpose of this article is to describe methods of the motor service passenger transport quality measurement in the conditions of competition with the use of multicriterial analysis with the help of apparatus of fuzzy sets. Part of the data carriers is measured by qualitative scale. So in order to make these date comparable it is necessary to perform the transition from the values of different types of criteria to their fuzzy estimates, which are measured by one quantitative scale. To sumer it up we should propose the method of carrier selection in conditions of different types of data with the use of fuzzy sets theory, which includes 9 criteria and allows to determine not only the winner but also to rank all carriers-applicants. The apparatus of fuzzy sets is used in this study. It allows to formalize unclear identified parameters of passenger transport services, improve efficiency of bus transport in the transport system of the city and reduce subjectivity of decision making in solving such tasks on the basis of the analysis of passenger service indicators.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/2494
ISSN: 1993-0259
Розташовується у зібраннях:Економічний аналіз. 2016 рік. Том 23. № 2.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
30.pdf819.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.