Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/24410
Назва: Система маркетингових інструментів у ресторанному бізнесі
Автори: Турчин, Люба
Ключові слова: індустрія гостинності
маркетинг-мікс
товар
ціна
просування
місце
процес
персонал
матеріальні свідоцтва
харчова інновація
кулінарна наука
молекулярна гастрономія
ресторанний бізнес
сфера послуг
модель купівельної поведінки споживача
цільовий ринок
hospitality industry
marketing mix
product
price
promotion
place
process
personnel
material testimonies
food innovation
culinary science
molecular gastronomy
restaurant business
service sector
model of consumer behavior
target market
Дата публікації: 2016
Видавництво: Економічна думка
Бібліографічний опис: Турчин, Л. Система маркетингових інструментів у ресторанному бізнесі [Текст] / Люба Турчин // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. - 2016. - № 21. - С. 47-55.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено специфіку маркетингу у сфері гостинності, де особливу увагу приділено обґрунтуванню системи маркетингових інструментів у ресторанному бізнесі. Визначено особливості використання «маркетинг-міксу» в даній галузі та перспективи його застосування на практиці з урахуванням розвитку інновацій. Розкрито поняття послуг, харчових інновацій та молекулярної гастрономії, визначено сегменти вітчизняного ресторанного бізнесу, досліджено сучасні тенденції використання маркетингової складової в управлінні ресторанним бізнесом. Проаналізовано сферу ресторанного бізнесу в Україні та за кордоном та окреслено основні шляхи і можливості розвитку з урахуванням інноваційних технологій у цій сфері. In the article the specificity of marketing in the sphere of hospitality has been researched, where the special attention is paid to substantiation of the system of marketing tools in the restaurant business. The peculiarities of the use of "marketing mix" in this area and the perspectives of their application in practice taking into account the development of innovation have been identified. The concept of service, food innovations and molecular gastronomy has been solved, the segments of domestic restaurant business have been defined, and the research of current trends in the use of marketing component in the management of the restaurant business has been carried out. The sphere of the restaurant business in Ukraine and abroad has been analyzed and the main ways and opportunities for development that is based on innovative technologies in this field have been outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/24410
Розташовується у зібраннях:Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України Випуск 21 2016 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Турчин Л.pdf445.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.