Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23906
Назва: Обґрунтування понятійно-категорійного апарату дослідження та структурно-функціональної моделі навчально-книжкового комплексу
Інші назви: Substantiation of conceptual-category apparatus of investigation and structural-functional model of training-book complex
Автори: Гірняк, Галина
Hirniak, Halyna
Ключові слова: навчально-книжковий комплекс
соціалізація
текст
знак
символ
змістовий модуль
парадигма освіти
модульно-розвивальний підручник
читацька діяльність
психокультурний розвиток
educational-book complex
socialization
text
sign
symbol
the paradigm of education
reading activities
psycho-cultural development
Дата публікації: 2011
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Гірняк, Г. Обґрунтування понятійно-категорійного апарату дослідження та структурно-функціональної моделі навчально-книжкового комплексу [Текст] / Галина Гірняк // Психологія і суспільство. - 2011. - № 3. - С. 171-186.
Короткий огляд (реферат): У статті на теоретико-методологічному рівні психологічного пізнання окреслено термінологічне поле зазначеної проблематики, здійснено порівняльний аналіз парадигмального підґрунтя різних типів навчально-книжкових комплексів, з’ясовано основні групи функціональних ознак сучасних навчальних книжок (носій освітнього змісту, організатор процесу вітакультурного розвитку студентів, чинник розвитку психодуховних процесів, станів, властивостей і тенденцій, засіб долучення до безперервного культуротворення шляхом занурення у глибинні пласти загальнолюдського досвіду та внутрішнього психодуховного самовивільнення), а також критеріально виокремлено та обґрунтовано з позицій сучасної педагогічної і вікової психології структурні компоненти цього складного психодидактичного інструменту. In the article on the theoretical and methodological level of knowledge the terminological field of the mentioned sphere of problems is outlined, the comparative analysis of paradigmatic bases of various types of educational book complexes is carried out, the basic groups of the functional characteristics of modern textbooks (carrier of the educational content; organizer of vita-cultural development of students, factor of psycho-spiritual processes, states and properties; immersion in the deep layers of general experience and internal psycho-spiritual self-liberation), also the structural components of this complex psycho-didactic tool are criterialy identified and justified in terms of modern educational psychology.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23906
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2011, № 3 (45)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гірняк Г..pdf673.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.