Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23859
Назва: ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ЯК КЛЮЧОВИЙ ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Інші назви: PRODUCT QUALITY AS A KEY FACTOR OF THE ENTERPRISE COMPETITIVENESS
Автори: Білан, Оксана Степанівна
Ключові слова: якість продукції, конкурентоспроможність, підприємство, чинники формування якості, напрямки підвищення якості.
products quality; competitiveness; enterprise; factors of product quality; directions of improvement of product quality.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Соціально-економічні проблеми і держава
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто основні підходи до визначення категорії «якість продукції», сформульовано авторське визначення поняття якості продукції як сукупності тих її характеристик, які відображають необхідні споживчі властивості продукції. Проаналізовано чинники формування якості продукції, визначено переваги, які отримає підприємство від підвищення якості продукції, та чинники, які стимулюють або стримують цей процес. Виділено основні причини об’єктивної необхідності підвищення рівня якості продукції (послуг) та здійснення управління і забезпечення необхідної якості продукції на основі безперервного циклу. Запропоновано напрямки підвищення якості продукції за рахунок сертифікації системи управління якістю підприємства відповідно до стандарту ISO 9001, підвищення якості сировини, покращення матеріально-технічного забезпечення виробництва, підвищення якості праці працівників, орієнтації підприємства на споживчий попит та контроль якості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23859
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14boszkp.pdf1.63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.