Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23835
Назва: ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
Інші назви: FORMATION OF THE STRATEGY OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY
Автори: Білан, Оксана Степанівна
Ключові слова: соціальна відповідальність підприємства, стратегія корпоративної соціальної відповідальності, стейкхолдери.
social responsibility of the enterprise, corporate social responsibility strategy, stakeholders.
Дата публікації: сер-2017
Видавництво: Електронне наукове фахове видання Мукачівського державного університету "Економіка та суспільство"
Короткий огляд (реферат): В статті обґрунтовано думку, що важливою конкурентною перевагою кожного вітчизняного підприємства є розробка дієвої стратегії корпоративної соціальної відповідальності. Запропоновано основні етапи формування стратегії корпоративної соціальної відповідальності підприємства. Визначено основні напрямки, за якими необхідно вдосконалювати взаємозв’язок стратегічного управління і корпоративної соціальної відповідальності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23835
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bilan_14.07.2017.pdf186.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.