Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22758
Назва: Алгоритм експертного вибору рекламної кампанії підприємства
Автори: Серединська, Віра Миколаївна
Серединська, Ірина Володимирівна
Ключові слова: рекламна кампанія
евристика
рекламоносії
матриця крокової оцінки
Дата публікації: 2012
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Серединська В.М. Алгоритм експертного вибору засобів рекламної кампанії підприємства / В.М.Серединська, І.В. Серединська // Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі: колективна монографія / за ред. проф. Р.В.Федоровича. – Тернопіль: Астон, 2012. –544 с. ( С.500-520).
Короткий огляд (реферат): Запропоновано алгоритм вибору оптимальних засобів рекламної кампанії підприємства з використанням методів економічної евристики
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22758
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
monograph_2012.pdf4.42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.