Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22754
Назва: Метод сум в аналізі конкурентоспроможності продукції
Автори: Серединська, Віра Миколаївна
Ключові слова: якість
конкурентоспроможність
аналіз
конкурентна стратегія
Дата публікації: 2017
Видавництво: ФОП "Шпак"
Бібліографічний опис: Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія / Р.В. Федорович Шкільняк М.М., Загородна О.М. Серединська В.М. [та ін.]; за ред. проф. Р.В.Федоровича– Тернопіль : ФОП Шпак, 2017. – 303 с. – С.195-204
Короткий огляд (реферат): Розглянуто метод сум в оцінці конкурентоспроможності продукції
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22754
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MONOGRAF_2017.pdf4.83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.