Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22565
Назва: Оцінювання конкурентоспроможності продукції у системі маркетингу
Автори: Серединська, Віра Миколаївна
Ключові слова: якість
конкурентоспроможність
надійність
параметричний індекс
Дата публікації: 2016
Видавництво: Підручники і посібники
Бібліографічний опис: Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги : монографія / Р.В. Федорович [та ін.]; за ред. проф. Р.В.Федоровича– Тернопіль : Підручники і посібники, 2016. – 155-167
Короткий огляд (реферат): Розглянуто методику оцінки конкурентоспроможності продукції на різних етапах життєвого циклу продукції, значення показника конкурентоспроможності продукції при формуванні виробничої програми підприємства
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22565
ISSN: 978-966-07-2937-7
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
маркетинговий інструментарій управління попитом.pdf2.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.