Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22524
Назва: ФОРМУВАННЯ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗАСАДАХ ОЩАДЛИВОСТІ
Інші назви: FORMING THE CUSTOMER FOCUSED PRICING POLICY OF AN ENTERPRISE ON THE PRINCIPLES OF LEAN-CONCEPTION
Автори: Галько, Людмила Романівна
Ключові слова: цінова політика
споживчі потреби
клієнтоорієнтованість
цінність продукту
ощадливе виробництво
бізнес-процеси
непродуктивні втрати
внутрішні резерви
економія ресурсів
Дата публікації: 2017
Видавництво: ПУ "Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій"
Бібліографічний опис: Галько, Л.Р. Формування клієнтоорієнтованої цінової політики підприємства на засадах ощадливості [Електронний ресурс] / Л.Р. Галько // Інфраструктура ринку. - 2017. - Випуск 9. - С. 38-45. - Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/journals/2017/9_2017_ukr/9.pdf.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто основи ринкового ціноутворення та обґрунтовано необхідність формування комплексного підходу до розробки ефективних цінових рішень підприємства на основі врахування інтересів виробників та потреб споживачів. Доведено, що клієнтоорієнтованість цінової політики підприємства ставить додаткові вимоги щодо забезпечення споживчої цінності продукту та відповідного їй рівня ціни. Запропоновано використання принципів ощадливого виробництва як управлінської технології, здатної усунути непродуктивні втрати шляхом удосконалення усіх бізнес-процесів на основі вимог споживачів. Описано основні елементи концепції ощадливого виробництва, взаємодія яких забезпечує формування безперервного потоку створення цінності продукту за активної участі усіх працівників підприємства. Виявлено дієвість lean-технології в кризових умовах стосовно можливостей використання внутрішніх резервів для досягнення економії ресурсів при збережені належної якості та доступності власної продукції.The article deals with researching the basis of market pricing and grounding the necessity of forming an integrated approach to operate effective pricing solutions of an enterprise based on both interests of manufacturer and customer needs. It has been proved that the customer focused pricing policy of an enterprise sets additional requirements for ensuring the customer value of the product and corresponding with it price level. Using the lean production principles as management technology which eliminates wasteful losses by improving entire business processes based on customer requirements is proposed. The main elements of the lean concept which provide the forming continuous flow of creation the value product with active participation of all employees of an enterprise is described. The effectiveness of lean-technology in crisis conditions regarding the possibility of using internal reserves for achieving resource saving while maintaining proper quality and availability of their own products is discovered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22524
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
цінова політика_2017.pdf236.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.