Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/21888
Назва: Factors influencing consumers' behavior on wine consumption: a literature review
Автори: Vlachvei, Aspasia
Ключові слова: Factors influencing consumers’ behavior
wine consumers
wine brand name
region of origin
wine quality
Дата публікації: 2011
Видавництво: TNEU
Бібліографічний опис: Vlachvei, А. Factors influencing consumers' behavior on wine consumption: a literature review [Text] / Aspasia Vlachvei // Journal of european economy. - 2011. - Vol. 10, № 4. - P. 425-443.
Короткий огляд (реферат): In this article data from different countries of the world concerning consuming of wine production is summarized. The main factors influencing consumer’s behavior of wine consumption in different countries are distinguished.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/21888
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 10 (№4) Грудень 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vlachvei A..pdf187.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.