Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/21880
Назва: Організаційні основи розвитку аграрного маркетингу з використанням міжнародного досвіду
Автори: Зигрій, Ольга
Ключові слова: Міжнародний ринок
аграрний маркетинг
ринковий механізм
маркетингове дослідження
якість
конкурентоспроможність
Дата публікації: 2011
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Зигрій, О. Організаційні основи розвитку аграрного маркетингу з використанням міжнародного досвіду [Текст] / Ольга Зигрій // Журнал європейської економіки. – 2011. – Т. 10, № 2. - С. 196-202.
Короткий огляд (реферат): Подано на розгляд організаційну систему аграрного маркетингу, що відображає потенційні можливості підприємства та його вихід на світові ринки. Маркетингові дослідження пропонуються як процес систематичного здійснення збору аналізу інформації про внутрішній і зовнішній стани, необхідної для прийняття стратегічних і тактичних управлінських рішень, пов’язаних із вибором ринку, визначенням обсягу продаж, прогнозуванням і плануванням ринкової діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/21880
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 10 (№2) Червень 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зигрій О..pdf172.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.