Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/21877
Назва: Засоби маркетингових комунікацій у формуванні іміджу України на світовому туристичному ринку
Автори: Заячковська, Галина
Ключові слова: Імідж
туристичний імідж України
маркетингові комунікації
реклама
туристичні виставки
PR-діяльність
Дата публікації: 2011
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Заячковська, Г. Засоби маркетингових комунікацій у формуванні іміджу України на світовому туристичному ринку [Текст] / Галина Заячковська // Журнал європейської економіки. – 2011. – Т. 10, № 2. - С. 171-177.
Короткий огляд (реферат): Досліджено імідж України на світовому туристичному ринку і визначено інструменти комунікаційної політики для його покращення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/21877
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 10 (№2) Червень 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Заячковська Г..pdf165.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.