Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/21862
Назва: Organizational basics of the agrarian marketing development appliang the international practice
Автори: Zyhrii, Olha
Ключові слова: Economical ethnography
diachronic connection
collective farms
redistribution and exchange
Дата публікації: 2011
Видавництво: TNEU
Бібліографічний опис: Zyhrii, О. Organizational basics of the agrarian marketing development appliang the international practice [Text] / Olha Zyhrii // Journal of european economy. - 2011. - Vol. 10, № 2. - P. 200-209.
Короткий огляд (реферат): The common ground of the history of economics and economical ethnography (economical anthropology) is considered and one determined that diachronic connection between «primitive» economies of ancient people and modern non-market economic systems can be made as via description of consumers in context of households as by description of peasant communities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/21862
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 10 (№2) Червень 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zyhrii O..pdf148.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.