Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/21812
Назва: Організація управління маркетингом та методи її вдосконалення на підприємствах АПК
Автори: Слюсарчин, В. П.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/21812
Розташовується у зібраннях:2015-2016 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Слюсарчин В.П..pdf412.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.