Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20262
Назва: Відображення витрат на рекламу підприємства в системі обліку з позиції доцільності їхнього здійснення
Інші назви: Recording advertising costs in company’s accounting records.
Автори: Дерій, Василь Антонович
Deriy, Vasyl Antonovych
Ключові слова: Бухгалтерський (фінансовий) облік, продуктивні витрати, непродуктивні витрати, витрати на рекламу, продуктивні витрати на рекламу. Accounting, financial accounting, productive costs, unproductive costs, advertising costs, productive advertising costs.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Одеський національний політехнічний університет
Бібліографічний опис: Дерій В. А. Відображення витрат на рекламу підприємства в системі обліку з позиції доцільності їхнього здійснення / В. А. Дерій // Економіка: реалії часу. Науковий журнал Одеського націон. політехн. ун-ту. - 2015. - № 2 (18). - С. 219-225.
Короткий огляд (реферат): Досліджено економічний зміст витрат підприємства та встановлено об’єктивну необхідність поділу витрат на рекламу на продуктивні і непродуктивні витрати та окреслено відповідний підхід до їхнього облікового відображення. Запропоновано аналітичні рахунки: 9331 «Продуктивні витрати на рекламу» та 9332 «Непродуктивні витрати на рекламу», що дасть змогу ухвалювати обґрунтовані економічні рішення в сегменті управління витратами підприємства загалом і витратами на рекламу зокрема. The economic side of company’s costs has been researched and it has been justified to divide costs into productive and unproductive ones and therefore to provide the corresponding approach to the accounting reflection of such costs. It has been offered to create Analytical Accounts: 9331 "Productive advertising costs" and 9332 "Unproductive advertising costs" that will assist in taking sound business decisions in the segment of cost management and general advertising costs in particular.
Опис: 1. Діордіца С.Г. До питання про адекватність інформаційної моделі обліку витрат / С.Г. Діордіца // Наукові праці КНТУ. Економічні науки. – 2010. – Вип. 17. – С. 256-261. 2. Стендер С.В. Класифікація витрат за функціями в управлінському обліку / С.В. Стендер // Економічні науки. Серія «Облік і фінанси». – Вип. 6 (24). – Ч. 1. – 2009. – С. 254-265. 3. Лень В.С. Непродуктивні витрати в обліку та звітності / В.С. Лень, Л.А. Мисік // Вісник Черн. держ. техн. ун-ту. – Чернігів: ЧДТУ, 2008. – № 33. – С. 29-38. 4. Когут У.І. Критерії класифікації витрат підприємства / У.І. Когут [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://vlp.com.ua/files/08_27.pdf 5. Крот Ю.В. Непродуктивні витрати: визначення та зміст / Ю.В. Крот // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління: збірник наукових праць. Серія 1: Економіка. – 2011. – № 04 (012). – С. 211-216. 6. Скригун Н.П. Класифікація витрат та її практичне значення в системі управління витратами / Н.П. Скригун, Л.Г. Цимбалюк, Л.В. Чорноус // Економіка: проблеми теорії та практики: Зб. наук. пр. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2008. – Вип. 238. – Т. 1. – С. 148-155. 7. Методичні рекомендації з формування собівартості продукції (робіт, послуг) у промисловості, затверджені наказом Державного комітету промислової політики України від 02.02.2001 р. № 47 [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://pro-u4ot.info 8. Гоменюк О.О. Аналіз підходів та напрямків скорочення витрат / О.О. Гоменюк [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/3299/1/23.pdf 9. Нестеренко І.В. Організація обліку та аналізу виробничих витрат в підприємствах рекламної діяльності: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец. 08.06.04 – бухгалтерський облік, аналіз і аудит / І.В. Нестеренко. – Харків, 2003. – 18 с. 10. Орлова Е.В. Налоговый и бухгалтерский учет расходов на рекламу / Е.В. Орлова [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://fictionbook.ru/author/elena_vasilevna_orlova/ nalogoviyyi_i_buhgalterskiyi_uchet_rasho/read_online.html?page=1 11. Закон України «Про рекламу» від 03.07.1996 № 270/96-ВР [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/270/96-вр 12. Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент: навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисц. / Т.І. Лук’янець . – К.: КНЕУ, 2002. – 200 с. 13. Примак Т.О. Маркетинг: навч. посіб. / Т.О. Примак. – К.: МАУП, 2004. – 228 с. 14. Poмaт E.В. Реклама: [учеб. для студентов специальности «Маркетинг»] / Е.В. Ромат. – 3-е изд., перераб. и допов. – К.; Х.: НВФ «Студцентр», 2000. – С. 124-127. 15. Дерій В.А. Витрати на збут у системі обліку й аналізу невиробничих витрат / В.А. Дерій // Облік і фінанси. – 2013. – № 4. – С. 20-23. 16. Інструкція про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань і господарських операцій підприємств і організацій [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/z0893-99/page
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20262
ISSN: 2226-2172
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.