Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20067
Назва: ЗАГАЛЬНІ АСПЕКТИ ВІДПОВІДНОСТІ ОСВІТНЬОЇ ЛЕКСИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОВ
Автори: Вергун, Лариса Іванівна
Ключові слова: перекладна взаємовідповідність, освітня лексика, прекладознавче прирівнення
Дата публікації: 2007
Видавництво: К.: Київський нац. ун-т імені Тараса Шевченка
Серія/номер: 12;
Короткий огляд (реферат): У статті окреслено межі освітньої лексики в англійській і українській мовах, виявлено риси, притаманні освітній термінології, розглянуто проблеми становлення перекладної взаємовідповідності освітньої лексики двох мов, коротко проаналізовано та зіставленоі лексико-семантичні поля “освіта” - “education” в англійській і українській мовах. Предметом дослідження слугує пепрекладна взаємовідповідність освітньої лексики англійської та української мов, а об’єктом - освітня термінологія зазначених мов. Матеріалом слугували тексти освітніх документів англійської та української мов та словники.
Опис: У публікації представлено результати дослідження загальних аспектів взаємовідповідності освітньої лексики англійської і української мов
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20067
ISBN: 978-966-581-958-5
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.