Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/19651
Назва: Socially Responsible Marketing of Alcoholic Companies: European Practice
Автори: Kozyn, Larysa
Ключові слова: Corporate social responsibility (CSR)
socially responsible marketing (SRM)
the policy of self-regulation
«responsible alcohol consumption» («responsible drinking»)
Дата публікації: 2013
Видавництво: ТNEU
Бібліографічний опис: Kozyn, L. Socially Responsible Marketing of Alcoholic Companies: European Practice [Text] / Larysa Kozyn // Journal of european economy. - 2013. - Vol. 12, № 3. - Р. 348-367.
Короткий огляд (реферат): The paper analyzes the specifics of the producers of alcoholic beverages in terms of their social responsibility, as well as the realization of alcoholic beverages through the tools of socially responsible marketing. Based on the analysis of the practice of the leading European producers of alcoholic beverages an integrated structure of socially responsible marketing has been formulated for the promotion of the products on the market for enterprises of this given field of economics.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/19651
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 12 (№3) Вересень 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kozyn L..pdf204.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.