Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/19613
Назва: ЛІНГВІСТИЧНА КОНЦЕПЦІЯ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДРУЧНИКА ЯК СКЛАДОВА УСПІШНОГО ОПАНУВАННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Інші назви: Актуальні питання освіти і науки. Збірник наукових статей Національної академії Національної гвардії України
Автори: Рибіна, Наталія Вікторівна
Кошіль, Наталія Євгенівна
Ключові слова: професійно-орієнтований підручник, навчальний процес, лінгвістична концепція, модель актуалізації тексту, лінгвістичні засоби, нелінгвістичні засоби
Дата публікації: 2016
Видавництво: Харків : ХОГОКЗ, 2016.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано лінгвістичну концепцію професійно-орієнтованого підручника з іноземної (англійської) мови з точки зору її ефективності при залученні до процесу навчання у вищій школі. Зроблено спробу узагальнити специфічні особливості лінгвістичних засобів навчальних текстів, котрі зумовлені нелінгвістичними чинниками та впливають на якість формування професійної комунікативної компетентності при спілкуванні англійською мовою. Встановлено, що структура досконалого підручника – багаторівнева система зі складною формою лінгвістичної організації, що дозволяє отримувати високий рівень підготовки з англійської мови у ВНЗ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/19613
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рибіна-Кошіль (стаття 2016) (1).doc58 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити
Харків 16.pdf4.71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.